En dag i skåne


Idag har jag tillbringat dagen i Skåneland. Satte mobilen på kvart över sex, bara för att jag skulle hinna duscha innan det skulle bli upptaget. Efter att ha gjort det så gick jag och la mig igen och sov drygt en timme till. haha, tur att man har lätt för att somna om!
Hittade inte alltför mycket på loppisen/marknaden som vi var på. Fint väder var det iaf, vi åkte ut till en jättestor äng vid havet för att fika sen. Mysigt^^
Nu ska jag snart äta middag. Är sugen på något riktigt gott, men riktigt vad det skulle vara vet jag inte haha. Något gott iaf! Får hoppas på att mamma o pappa fixar till något som jag gillar:P

Imorgon blir det plugg på dagen, och sen grillning med en del från den gamla klassen på kvällen. Det vanliga gänget med andra ord. Kommer säkert bli trevligt^^


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0