en helt vanlig tisdag


Idag var jag uppe redan kvart över sex eftersom Catarina skulle hämta upp mig ute vid vägen runt kvart över sju.
När vi kom fram till skolan var det redovisning i lekpedagogik som gällde. Blev inte riktigt som jag trodde det skulle bli men det löser sig nog. Redovisningen gick bra iaf! Fick med allt jag ville och vid diskussionen som vi hade sen så lyckades jag koppla det mest till boken (som vi använde till arbetet) Haha, jag kände mig påläst:P
Därefter hade vi ett seminarium där vi diskuterade en del kring artiklar som alla i basgrupperna hade fått som uppgift att leta upp en varsin och ta med sig. Klockan 12 slutade jag, kändes skönt!
Lunchade med Jonna, Emma, och Catarina. Åt min mumsiga medhavda paj med kyckling i^^ Sen drog Emma med mig ner till Metropol eftersom det var Lärarnas dag, typ temadag. Men det var ganska ointressant så vi gick bort till ÖB istället och shoppade. Eller ja, Emma shoppade. Jag har ekonomisk kris just nu så jag sparar.
Sen blev det att möta upp Cissi för att gå till Metropol igen eftersom Emma skulle köpa märken att ha på sin ralle.
Därefter tog vi bussen in till stationen och det blev tåget hem för mig. De andra drog vidare in mot stan för en shoppingrunda. Jag kände mig helt slut så jag hade nog varit ganska osocial om jag följt med haha. Fick sällskap på tåget av Christoffer o två tjejer till iaf, vilket var trevligt^^

såg Ensamma hemma för en stund sen, fy vad spännande det var! Helt klart att jag ska se det imorgon:D haha.




Kommentarer
Postat av: IDA

sv: Åh, ja då kanske jag beställer hem dem då! Vore kul att ha :D

2009-05-06 @ 16:10:51
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0