Feels like home


Idag har det varit en skoldag med både föreläsning och två lektioner. Det var ett tag sen vi hade en "riktig" skoldag och inte bara en lektion. Dock gick jag bara på första lektionen och föreläsningen, den sista lektionen skippade vi i basgruppen och åkte hem istället. Den var inte alltför viktig i allafall så det gjorde inte så mycket.
Nu blir det inte några lektioner på hela den här veckan, och inte på måndag heller faktiskt. Fast jag måste ändå ta tag i en del arbeten som behöver göras imorgon så det blir inte en pluggfri dag iaf. En stor rapport ska skrivas, och den pedagogiska dokumentationen ska också blir färdigskriven. Och så redovisning på rapporten och dessutom kommentera en annan persons arbete. Suck..

Hade önskat att jag hade något roligare att skriva här i bloggen än bara en massa plugg. Men tyvärr så innehåller mitt liv mycket plugg just nu. Fast jag hörde idag att Aqua tydligen ska släppa en ny skiva. Ska bli kul att höra den med tanke på att man lyssnade på dem när man var liten:P

Och träningsvärken sen i söndags är förjävlig. Jag går som en 90årig tant hahaha.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0