Förbättra konditionen

Idag har jag och pappa satt vår plan i verket. "Förbättra konditionen!" heter den och det innebär att vi ska springa slingan i skogen på 5km varje söndag (eller lördag). Vi höll på med det för drygt fyra år sedan, men det rann ut i sanden efter ett tag. Men nu ska vi sätta igång med det igen, och idag var då första dagen. De första 2,5km gick det riktigt bra. Hade en jämn och bra fart. Men sen ni, då var det inte lika kul längre. Fy satan, jag har glömt bort hur ont håll kan göra xD 41,11 sprang vi i "mål" på. Ganska dålig tid men så blir det ju i början när man inte sprungit (seriöst) på ett tag. Sen är det ju en del backar där också..
Nu ska jag och resten av familjen (minus syster) sätta oss framför tvn och fika och kolla på andra Arn filmen. Därefter ska jag göra lite skolgrejer som snart ska in. En uppgift i pedagogisk dokumentation, lite kapitel som behöver läsas och lite tillägg i mitt estetiska arbete.


Såg ni Eurovision igår förresten? Helt klart rätt vinnare, det blev ju rena utklassningen =)
Dock höll jag på att dö av skratt när jag såg Greklands lilla hunkkille och hans uppträdande. Jag låg dubbelvikt i soffan så mycket skrattade jag.

Kommentarer
Postat av: IDA

sv: Tack så mycket för låttipset! Låten var jättefin - och vilken fantastisk text! Jag är en sucker för såna där lite "djupare" låtar och älskar när man kan relatera på något sätt till låttexter, vilket jag delvis kunde i den här.. Så tack igen! :)

2009-05-18 @ 16:02:17
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0