Gamla minnen..

Här hemma spelas det Aqua för fullt! Sånt man lyssnade på när man var runt 10år. Förutom gamla minnen som dyker upp så gör deras musik mig väldigt glad. Sådär dansglad ^^ jag funderar starkt på att beställa hem alla deras cd, eller åtminstone deras första. Skulle vara kul att ha dem här hemma. Just denna, Aquarius, lånade mamma hem från biblioteket för någon dag sen.

Annars har det inte hänt alltför mycket idag. Jag hade satt mobilen på halv tio men lite över tio vaknade jag istället. Hade mobilen brevid mig i sängen och alarmet var avstängt. Jag måste på något sätt gått upp när alarmet ringde, stängt av det och sen gått och lagt mig igen - med mobilen brevid mig! haha, och jag har verkligen inte något minne av det xD
Rapporten är iaf färdigskriven nu så det känns jätte skönt. Nu är det bara redovisning på det nästa vecka, sen är det sommarlov! :D

Och jag blev uppringd idag på mobilen av en på en förskola här i stan. Hon undrade om jag hade lust att hoppa in som vikarie imorgon, och det gör jag ju mer än gärna! Ansökte ju för ett tag sen om att jag var intresserad av att hoppa in som vikarie på förskolorna här i stan.
Tandläkaren blir det också imorgon, direkt på morgonen halv nio. Ska inte börja jobba förrän kvart i två så det blir inte någon lång dag.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0