lördag

Usch, vad trött jag är.. Kom hem från matilda för ett par timmar sen och har mest suttit här hemma och bara slappat.

Gårdagen var riktigt kul, dock en aning stressig.
Började med att jag blev upphämtad 7.45 av Catarina, därefter hämtades Emma och Jonna upp. Åkte till skolan där vi satte oss utanför klassrummet för att invänta läraren. Dock var vi de enda där och det var ingen lärare som kom. Vi hade fått reda på att vi skulle möblera rummet osv till debattseminariumet men tydligen så var det någon missuppfattning eller liknande så vi drog in till stan och gick lite i affärer eftersom debattseminariumet inte skulle börja förrän halv ett.
haha, btw. Det är ingen idé att gå in på H&M om ni vet det råder ekonomisk kris i er plånbok. Jag såg en massa grejer jag ville ha men det var bara att hoppas på att de fortfarande är kvar när min plånbok börjar bli lite mer välfylld.
Halv ett började iaf debatten och det var faktiskt riktigt kul! Var en av dem som satt som expert på Waldorfpedagogiken och man blev ganska grillad med kluriga frågor. Men jag måste säg att jag klarade det ganska bra =)

Vid fyratiden var jag hemma och då var det bara att börja packa, äta och göra sig iordning inför en festkväll hos Elin. Kvart över fem kom pappa och så körde vi och hämtade upp Matilda. Sen släpptes vi av hos Elin. Där blev det en liten rundtur, kyckling med pasta och en liten visit hos ett par ursöta kattungar! Sen kom resten av festfolket och det blev en massa Singstar och även kubb. Det blev en lyckad kväll och det var en hel del trevligt folk som jag inte hade träffat tidigare.

Vaknade upp hos Matilda idag och fram till klockan halv 3 då jag blev hämtad så satt vi mest och slappade framför datorn. Och hoppade studsmatta. Och sjöng en massa låtar för att försöka få ut Goodnight Sweetheart låten ur huvudet xD

Ikväll blir det Eurovision! Håller på Norge och Island^^  Vilka låtar tillhör era favoriter?

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0