Måndag

Måndag igen, och denna dagen hade jag inga lektioner vilket var skönt. Dock var det plugg inplanerat hela dagen med mina Candy Queens (dvs basgruppen). Vi satt hemma hos Catarina och skrev färdigt vårt litterära tema arbete i svenska som för övrigt ska redovisas imorgon. Vi har vår utgångspunkt i sagan Bockarna Bruse vilket bl a innebär att vi ska klä ut oss och spela upp hela sagan. Jag är numera känd som Mellanbocken Bruse 8D haha. Hornen ligger på skrivbordet och bara väntar på att bli använda. Hm, jag hoppas att det här går bra och att jag inte gör bort mig alldeles. Fast det lär det nog göra, och om det nu skulle bli fel så lär jag väl ändå få mig ett skrattanfall när jag tittar mig i spegeln.

Nu ska jag nog skriva lite på mitt examinationsarbete i estetiken. Jag vill få klart det, helst innan helgen. För i helgen har jag inte mycket tid till att plugga..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0