Maskerad


Igårkväll blev en riktigt lyckad kväll! Började med att jag mötte upp Emma, Jonna, Sandra och Maria på stationen. Det var inte så jättesvårt att missa dem med tanke på att Emma o Jonna hade sina 80tals outfiter på sig, och de syntes. Därefter drog vi hem till Emma där jag bytte om, till troll! Haha, använde nog upp åtminstone halva sprayflaskan när jag skulle rufsa till håret. Lite senare gick iaf jag o Jonna ner till stationen igen för att möta upp lite till folk som kom med tåget. 
Resten av kvällen ägnades åt att sjunga Singstar, äta chips (haha, där var jag och Sandra bänkade under en del av kvällen!) och leka lekar! Vid tolvtiden drog en del av oss ut på Harry's där det blev dans. Mötte Denise där också =)

Idag blir det dock en lugn dag. Har bara en grej jag ska göra och det är att cykla hem till Emma och hämta en del grejer som jag lämnade kvar hos henne igår.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0