Om du lämnade mig nu

Låten Om du lämnade mig nu med Lars Winnerbäck spelas här hemma just nu. Underbar låt. En del låtar är såna som man kan spela om och om igen. Ibland beror det på texten, rösten, melodin eller för att man kopplar det till något som man varit med om.
För övrigt så har jag tillbringat dagen här hemma, har knappt varit utanför dörren. Lite trist egentligen med tanke på att vädret har varit jättefint idag. Tyvärr så var jag tvungen att ägna dagen åt att plugga. Är nästan klar med min Pedagogiska dokumentationsarbete. Dock måste jag koppla det till kurslitteratur och just den boken som vi ska använda har jag upptäckt att jag glömt att beställa.. Typiskt!! Men jag ska få låna boken av Catarina så det löste sig.
Måste börja på allvar med min vfurapport också som är ganska stor. Kom på igårkväll att den ska vara inne om en vecka!!  Började så smått på den idag men det är mycket kvar.

Imorgon blir det dock en hyfsat pluggfri dag. Ska åka med familjen till en marknad som vi alltid åker på, vartenda år. Har blivit lite utav en tradition ^^  hoppas vädret är lika fint imorgon också.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu måste jag ju bara skryta lite. Har faktiskt kommit riktigt långt med min rapport. Nästan alla referat är utplockade så ska snart börja skriva ihop skiten :D

2009-05-21 @ 15:04:53
URL: http://finest.se/immah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0