Tandläkare och jobbdag


Idag var jag hos tandläkaren. Hoppades på att det var sista gången jag skulle dit men icke. De  vill tydligen ha dit mig en gång till.... Det är inte den "vanliga" tandläkaren utan man kunde få en billigare undersökning på högskolan där jag går, där de även utbildar tandhygenister. Undersökningen blir uppdelad på ett par gånger, och idag så var det dags för att ta bort tandsten. Fy satan vad ont det gjorde! Normalt vis så brukar det ju tydligen inte göra så ont men eftersom denna personen som gjorde det på mig är under utbildning så var hon väl inte riktigt van. Är hur öm i munnen som helst nu, och jag har fortfarande blodsmak i munnen trots att det var flera timmar sen jag var där.

Jobbade även idag, och det gick bra även fast det var lite ovant med nya rutiner osv. Ska jobba en del dagar nästa vecka också =)
Efter att jag slutat så blev det en sväng på stan med Emma. En ny parfym (som doftar underbart!), lila leggins och handkräm med olivdoft fick följa med mig hem.
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, för imorgon kväll så blir det maskeradfest hos Emma eftersom hon fyller 22! Grattis!^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0