Tisdag


Var ett par dagar sen jag uppdaterade här men jag har ärligt talat inte hunnit med det. Har suttit och skrivit på skolarbete, och det mesta är klart. Det är bara rapporten som jag ska skriva lite till på. Diskussionen och inledningen och ett par referat till, sen är den färdig! Skönt att det är det sista innan sommaren, ska bli skönt att bara koppla av och bara få "vara". Och njuta av solen! Det har inte jag haft tid med under ett par dagar nu. Har suttit inne och knappat på datorn som ett litet pluggmonster haha.

Idag hade jag svenska iaf, och lektionen ägnades åt att prata om flerspråkighet och hur vi ska ta tillvara på de barnen som har ett annat modersmål än svenska. Intressant faktiskt, även fast jag var ganska trött.
Vid halv tolv bar det av hemåt igen, och jag var så hungrig så jag ställde mig för att göra mat det första jag gjorde när jag kom hem. Pratade en del med Denise i telefon också^^
Har ringt till Optikern idag också, och fick en tid på fredag! Ska bli skönt att få det med linserna fixade, det har ju varit en del strul med det.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0