Underbar skrattdag med kusin


Idag tog jag tåget till kusins lilla stad för att möta upp henne och fixa lite grejer till en tjej som snart fyller 18. Vad det var vi gjorde avslöjar jag efter den 15e, vill ju inte att hon ska lyckas få reda på det innan :P Men lyckat kommer det nog bli iaf.. Både matilda och jag var riktigt nöjda!
Kusin och jag åt iaf en god kycklingsallad inne på Coffee house som var riktigt god innan vi åkte hem till henne. Vi hade tur och hann med halv ett bussen också. Annars hade vi fått vänta till kvart i tre och det hade varit mindre kul. Blev mycket skratt hemma hos henne, och framåt halv fem tiden så blev jag inskjutsad till stationen för att ta tåget hem. Matilda var duktig och övningskörde in dit, riktigt duktig är hon!

nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan jag ska sova. Imorgon blir det en del övningskörning =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0