AJ AJ..!


Min arm gör ont ont ont! Gud nåde den som råkar röra den.. Förutom det så har jag inte känt av några biverkningar, inga stora i allafall. Bara lite huvudvärk och en aning ont i halsen. Men det kan jag stå ut med.
Jag var inne i stan en stund på förmiddagen med Emma och hennes mamma. Och tänka sig, ett par högklackade skor (jaja, ett par stövletter heter det. Så att ni vet vad jag pratar om haha) fick följa med mig hem! Jag älskar dem! Jätte sköna att gå i, trots att de var ganska höga. Eller ja, i allafall för mig som annars mest springer runt i ett par converse. Men de här lär bli använda. Snygga att ha både till ett par jeans eller en kjol.

Den nya byrån står på plats här i rummet också. Tänka sig så aktiv man kan vara bara man tar tag i det. Men nu lär det dröja innan jag kommer bära något tyngre uppför vår trappa. Den gamla byrån var värst att bära ner. Den nya var något bättre, eftersom man fick ett bättre grepp om den. Men åh vad nöjd jag är nu! Byrån passar så bra härinne:D

Nu är det middag, och sen ska jag bara ta det lugnt ikväll. Jag har ett marabou digestive som ligger och väntar i kylskåpet..

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaså jag duger inte som rådgivare? :P

2009-11-29 @ 14:58:56
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0