Att bara ta det lugnt


Idag började dagen ganska tidigt, redan tio i sex så ringde mobilen och det var dags att stiga upp. Halv åtta gick tåget ifrån stationen, och både jag och Jonna var trötta så vi satt och halvsov hela vägen till kristianstad. Skön start på morgonen faktiskt - att sitta och halvslumra, känna hur tåget rullar fram och ha någon bra låt igång på mp3n.

Idag har jag förresten varit riktigt duktig. Den första julklappen är inköpt! Haha :P Nu ska jag bara köpa resten också, men jag vet ganska säkert vad jag ska köpa till alla. Är väl egentligen bara min syster som jag är lite osäker på. Men det löser sig nog. Jag köpte födelsedagspresenter till Jenny också, för hon fyller 20år imorgon! Imorgon är jag ledig hela dagen så jag ska komma till henne på förmiddagen, ge henne presenterna och umgås lite innan hon ska börja praktiken klockan ett. Därefter hade jag tänkt mig att möta upp mamma, för vi ska vaccinera oss imorgon. Emot svininfluensan. Hoppas på att det är vaccin kvar när vi kommer och inte alltför mycket folk så att vi måste stå i kö en hel evighet.

På tal om något helt annat så har jag bestämt mig för att ta det väldigt lugnt i helgen, det är bara att vila upp sig och ladda energi som står på schemat. Känns som om det behövs. Dessutom blir det väl antagligen en del plugg som måste göras också men det är sånt man får ta. Är ledig på måndag och tisdag också så det blir en extra lång helg :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0