Dags för praktik


Nu är helgen över och imorgon är det praktik som gäller, i tre veckor framöver. Det kommer med all säkerhet bli roligt. Visst kommer man att vara trött ibland, en del långa dagar osv men det är värt det för barnen är helt underbara.
Helgen har varit helt godkänd också. I fredags så sov jag över hos Jenny. En myskväll med rostade mackor och prat, sånt behövs ibland! Filmtittande har också hunnits med i helgen. The Reader hyrde jag med familjen, och den var riktigt bra. En annorlunda film måste jag säg. I början var jag väl lite skeptisk men den tog sig. Jag förstår varför Kate Winslet blev Oscarsbelönad för rollen, för hon spelade riktigt bra.

Jag har även hunnit med lite övningskörning idag (helgen har innehållit en hel del haha). Ska köra lite med pappa imorgon, och helst på tisdag också. På onsdag så är det körlektion och jag hoppas på att det kommer gå bra! =) Nu ska jag snart krypa ner i sängen så god natt.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0