En fullbokad helg


Det har varit fullt upp i helgen (egentligen hela veckan). I fredags så var det Ladies night. Mycket bättre än förra året, och det berodde till stor del på Mikael Tornving. Jag älskar hans humor, verkligen ironi. Sen blev det autografer också, alltid kul att ha^^
Igår så åkte pappa och jag iväg redan vid klockan elva för att kolla efter en byrå till mig. Vi hittade ingen denna gången heller, suck. De olika byråerna (hur böjer man egentligen det där ordet?) i den stilen som jag vill ha var för små. Tyvärr. Men det är bara att fortsätta att leta! Hursomhelst, senare på dagen så blev det filmkväll hemma hos Emma med god middag, godis, singstar och en bra film som fick oss båda två att hoppa till i soffan. Och det var verklighetsbaserad också. En mycket bra lördag måste jag säg.

Idag blev det middag hemma hos farmor och farfar eftersom det är fars dag. Spelade kortspel, och hittade även massa gamla kort.
Imorgon blir det praktik igen! =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0