En kväll tillägnad gamla favoriter


Jag hittade en gamla cd som jag rent ut sagt lyssnade sönder när jag var runt 9-10år. Hits for Kids 2 haha! Jag sitter och lyssnar igenom den nu, har inte lyssnat på en del av de där låtarna på evigheter! Nyss var det Backstreet Boys- I want it that way och innan det var det Martin som sjöng Du är så yeah yeah wow wow. Haha, någon som kommer ihåg den låten? :P Det är kul att lyssna igenom såna låtar som var hela  ens musikvärld på den tiden.

Hur som helst, idag hade jag praktik som vanligt. Fick gå lite tidigare så jag hann i god tid till körskolan för en lektion. Som började bra, men sen gick totalt utför. Varför blir det ibland så att ALLT som kan gå fel gör det? Sånt som man faktiskt KAN. Usch, var inte alls kul men det är bara att ta nya tag och hoppas på att det går bättre på måndag. Jag har en lektion på morgonen så får hoppas att jag lyckas få in linserna. När man är trött så kan det vara lite kämpigt ibland.

Nu ska jag fortsätta lyssna igenom gamla låtar, sen ska jag kolla lite på tv. Imorgon hoppas jag på att vi hinner besöka några möbelaffärer så att jag äntligen hittar en byrå!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0