Favoriter går att se om och om igen


Ni kanske kommer ihåg att jag var och såg New Moon i fredags? Igår träffade jag Jenny, och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord när jag helt plötsligt får för mig att vi ska se New Moon på bio! Haha, så vi kollade om det fanns biljetter kvar inne på bion i stan och någon däruppe hade tydligen ett gott öga till oss den dagen för det fanns 2 platser kvar..och dem knep vi. Jenny hade inte sett filmen innan, men det slutade med att hon tyckte lika mycket om den som jag gör. Trots att jag hade sett den en gång innan, bara två dagar innan, så satt jag som fastklistrad i stolen precis som förra gången. Enda skillnaden var att jag hade ett stort leende i hela ansiktet när jag visste att en favoritscen eller favoritreplik skulle komma :)

Idag har jag haft matematik, och där redovisade vi en gruppuppgift. Det gick skapligt även fast det kändes som om man inte fick ut så mycket ifrån lektionen. Efter att vi kommit hem igen så följde jag med Emma hem för att plugga inför Idrottstentan som vi ska ha snart. Det är så mycket som vi ska kunna, jag har ingen aning om hur allt det där ska få plats i huvudet. Det blir väl något som kallas ytinlärning som kommer ske, vilket egentligen är synd. Det mesta kommer ju försvinna sen.
Dessutom så lär något roligt hända i februari! Det kommer bli något att se fram emot. Men jag ska hålla tyst, i allafall till att är klart och de små godingarna har trillat ner i brevlådan.

Nu ska jag sova, för jag är ganska trött. Eller okej, inte jätte trött men jag borde sova nu. Kanske jag ska ta och rensa ut lite till i byrån innan jag går och lägger mig? För imorgon så ska vi troligen hämta min nya byrå:D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0