Förkyld


Idag var alarmet satt på 05.50, och det var inte alltför roligt att vakna vid den tiden. Fast jag låg kvar en stund extra i sängen, bara för att jag visste att jag skulle hinna ändå^^
Hur som helst så hade jag en körlektion inbokad klockan 08.15 idag på morgonen och det gick faktiskt riktigt bra. En del misstag, men sen får man ändå tänka på att det var många saker att tänka på, och en del hade jag inte ens provat på innan. Får se hur det går imorgon eftermiddag för då är det körlektion igen, fast på eftermiddagen. Jag hoppas att det inte är lika mycket dimma då som det var hela eftermiddagen idag.

Efter körlektionen så cyklade jag direkt till förskolan och var där ända tills 15.40 då Jonna och jag begav oss in till stan för att fika och förbereda inför nu på onsdag då vår lärare ska komma. Hoppas det går bra!

Och som rubriken antyder så har jag gått och blivit förkyld. Usch, inte alls kul. Näsan bara rinner hela tiden och jag känner mig ganska trött så det blir sängen snart! =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0