Lalala


Snart borde jag gå att lägga mig, om jag ska vara pigg och redo för aktiviteten som Jonna och jag ska hålla imorgon på förskolan. Efter att vi slutat kl 15.00 idag så hamnade vi på ett fik inne i stan och tog tag i att skriva planeringsmål (mål, syfte och hur vi ska gå tillväga imorgon). Egentligen har vi ju sagt det mesta till vår handledare, men allt ska ju ner på papper också så nu är det gjort. Var lugnt och skönt att sitta där på fiket också, vi satt där ett bra tag.

Förresten, det var körlektion igår. Gick lite sisådär ibland men det tar sig måste jag säg. Känns som om jag får mer och mer koll nu. Få se om det går lika bra på fredag för då ska jag köra igen =)

Dessutom är jag lite småorolig inför nästa fredag. Hoppas det löser sig, men.. det ska det göra. För jag SKA se New Moon, så är det bara.

Nu ska jag krypa ner i sängen, dra täcket långt upp till näsan och inte röra mig en centimeter därifrån förrän klockan är minst sju imorgon.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0