New Moon


Jag fick dagens bästa sms runt 9 och tolv idag. Biljetter är bokade till New Moon den 20e. En väldigt härlig överraskning måste jag säg. Det var ju redan bestämt att filmen måste ses men dag, tid och plats var det inte. Skönt med folk som tar initiativ (nu har jag säkert stavat ordet fel, men jag är trött!). Så klockan 21.00 den dagen så kommer jag sitta bänkad i en biosalong med tre andra tjejer. Det kommer bli perfekt tror jag!

Dagen tillbringades på förskolan, och jag trivdes som fisken i vattnet som vanligt. Jag gjorde även en uppgift som vi fick i matematiken. Känns skönt att ha den klar. Nu ska jag bara skriva ner allt, och analysera lite.
Imorgon blir det ännu en dag på förskolan, därefter hem och göra sig i ordning för på kvällen så blir det Ladies night! =) Det ska bli kul!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0