En fullbokad vardag


Just så känns det. Som om det alltid är något inbokat. Idag så var jag på praktiken (dvs förskolan. Helt underbart att vara tillbaka!) och jag slutade tjugo över tre. Egentligen skulle jag har slutat en timme senare, men efter att vi i basgruppen bestämde att vi var tvungna att ta tag i ett arbete som ska in snart så fick jag smsa till min handledare och fråga om det var okej att jag kunde komma lite tidigare istället, så att jag kunde gå tidigare. Men det gick bra som tur var! :) Körde hur som helst direkt till Emma efter att jag slutat och där blev det fika och en del pluggande. Tyvärr hann jag inte vara med alltför mycket vilket inte kändes bra. Det kändes fel att behöva gå, men jag hade en tid inbokad hos frisören så det var bara att ge sig iväg dit. Nu är jag iallafall nyklippt och jag ser någorlunda vettig ut i håret. Förhoppningsvis håller det ett tag nu. Jag har ett hår som är väldigt "levande" och det växer fort också.

Dessutom verkar det som om jag har åkt på en förkylning, eller ja..något är det iallafall! Jag hade ont i halsen för någon dag sen, men nu har det gått över. Fast jag är väldigt "tjock" i halsen och trött och orkeslös. Hade mest velat krypa ner under täcket och stanna där ett tag men som det ser ut nu så går inte det. Det är bara att bita ihop och hoppas att det här viruset går över snart.
Haha, usch vad jag klagar! Men ibland behöver allt få komma ut för att det ska kännas lite bättre. Tror jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Det känns som om jag behöver det.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0