Happy birthday to ME!


Tänka sig, idag fyller en viss Emma år. 20år, och nu är det slut med att ha -ton på slutet. Hm, känns lite konstigt på ett sätt att ha blivit "stur".
Jag och syster var hemma själv idag, medans pappa och mamma jobbade. Syster hade höstlov. Och jag "skolkade" haha. Kändes lite onödigt att åka till skolan för bara en lektion. Jag kände dessutom att en ledig dag var behövlig. Så jag tog sovmorgon idag, och när jag vaknade så tog jag på mig en stor oversize tröja, leggins och ett par varma raggstrumpor. Mys! Sen tog jag det hyfsat lugnt, hade dock lite planer på att ta tag i mitt liv och skriva lite planeringsmål till praktiken nästa vecka men det skjuts på framtiden istället. Möjligtvis ska jag göra det imorgon. Eller i övermorgon..

Grattissms har trillat in idag också. Och en viss person med ett lika vackert namn som jag lurade mig totalt. Hon ringde mig tidigare ikväll och skulle fråga mig om min adress eftersom hon "skulle skriva om i kalendern". Pyttsan! Sen ringer det på dörren och samtalet med henne "bryts". Jag går och öppnar och får höra "ja må hon leva..!" och så presenter på det. Det är sådant som man kan leva på länge. Jag är så väldigt glad för mina vänner, att de finns!
TACK allihopa!

Sen har jag och familjen varit på Thairesturangen i stan och ätit. Jätte gott var det fast nu är jag verkligen mätt. Det var ju inte lite mat man fick.
Såm det blev en del firande idag, även fast jag redan har fått lite firande i och med att släkten var på kalas i söndags :)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova. Med täcket uppdraget ända till näsan och fötterna invirade. På det viset gillar jag när det blir kallare. Det är mycket mysigare när man ska sova. Man ligger inte och svettas ihjäl med andra ord.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0