Lördag


Lite brist på fantasi när det gällde rubriken så ni får nöja er med en vanlig veckodagsrubrik.
Hur som helst, igår var jag på körlektion! :) Kände mig ganska nervös innan, det var ju ett tag sen jag körde med pappa. Dessutom har jag varit lite dålig med att ta tag i det här med körkortet, jag kan inte påstå annat. Det har väl mest varit så att det har varit brist på motivation, och tid. Men nu ska jag banne mig ligga i så att jag har körkortet snart! Första lektionen gick iaf bra. Fick en jätte bra körlärare som förklarade allt på ett lugnt sätt, och dessutom så att jag förstod hur han menade. En del kan ju förklara saker så inkrånglat så att man inte förstår hälften av det de säger. Men nästa körlektion blir iaf på torsdag, nästa vecka. Ser fram emot det! :)

Just nu sitter jag och försöker skriva lite på min verksamhetsplan. Det går sådär. Jag har fått ner en del, men det är svårt att veta hur jag ska lägga upp den.. Dessutom är den där yrkesdeklarationen som ska bli färdig också och den vill jag inte ens tänka på just nu. Får väl fortsätta med plugget antar jag, så att jag kommer någonvart med det.  

Kram!

Kommentarer
Postat av: elin

Svar: På H&Ms hemsida:) Beställde dem och förhoppningsvis kommer de i veckan :D

2009-10-03 @ 16:05:38
URL: http://heeltrandom.blogg.se/
Postat av: elin

Svar #2: Tyckte inte 399:- var för farligt.. jag gillade dem för mycket! Har ju precis fått studiebidag med, hihi:)

2009-10-05 @ 21:51:46
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0