Pedagogiskt drama och en pluggdag


Idag så hade vi bara en lektion, dvs pedagogiskt drama vilket passade mig perfekt. Kanske lite onödigt att åka hela den vägen för en lektion men den är värd det! Vi gjorde en del värderingsövningar, rollspel och sen så använde vi oss av handdockor på slutet :)
Vet ni vad som mer hände? Brandlarmet gick, mitt under lektionen. Har aldrig varit med om det innan på högskolan, men jag antar att de också måste testa det ibland. Vi behövde inte stå ute så länge i alla fall, fast i och för sig hade det inte gjort något för vädret var riktigt fint!

Efter skolan så åkte jag hem till Emma. Vi tog tag i våra liv och pluggade. Ja, det är det som vårt liv innehåller just nu. Vi sjöng lite Singstar också :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0