Sovmorgon!


Idag blev rubriken sovmorgon (som ni ser haha) eftersom det var något jag verkligen såg fram emot idag, och behövde! Sov ända tills kl nio, sen gick jag upp även fast jag hade kunnat sova längre. Men jag bestämde mig för att vara lite duktig, och tog och dammsugade rummet^^ Därefter blev det en väldigt tidig middag, och sen körde jag och mötte Jonna eftersom vi skulle på studiebesök idag kl halv två, i en förskoleklass. Vi jobbar med internationalisering och mångkulturalitet i skolan nu och därför ska vi ut och kolla hur de i förskolorna jobbar med det. Det var givande måste jag säg, och jag fick flera idéer om hur jag vill jobba när jag är färdig förskollärare :)

Sen drog vi till bibblan för att kolla lite böcker till arbeten som måste in snart. Jag hittade en del, så det känns bra. Nu ska bara skiten bli skriven någon gång!

Imorgon blir det plugg, körlektion, packning och massa annat. Varje detalj är planerad känns det som!
Och på fredag är det The Studio! :D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0