After work


Det blev en trevlig fredagskväll igår, med After work (GOD MAT, jag fyllde min mage totalt kan jag säg) och trevligt sällskap. Vi satt där ett par timmar och framåt kvällen så började vi prata om att gå sin egen väg, hur viktigt det är och att man ska följa sina drömmar. Att det finns risk att man ångrar sig sen om man inte gör det. Och det är något jag håller med om. Att jobba med barn är en av mina drömmar, och den håller jag på att "genomföra/uppfylla" just nu. Men det finns många fler, jag vet bara inte hur jag ska lyckas med att uppfylla alla. Det är något jag tycker är viktigt, att drömma, och att våga tro på att de faktiskt kan gå i uppfyllelse. Att våga gå sin egen väg, oavsett vad andra tycker. Att våga stå för sina åsikter, och inte ta någon skit. Och framförallt, att våga vara den man är fullt ut och inte försöka vara som alla andra.
Som en klok person sa en gång (nu kommer jag givetvis inte på vem det var) "Alla föds som orginal, men de flesta dör som kopior".. Tyvärr stämmer det.

Hur som helst, efter after work så följde jag med Emma hem. Vi hyrde film och köpte godis:) Det blev en skräckis som fick följa med oss hem, men fy satan, man satt på helspänn hela filmen igenom. Ganska speciell film, men den var bra med tanke på att jag blev ordentligt rädd ett par gånger!!

Idag har jag pluggat större delen av dagen. Det behövs. Imorgon blir det mer plugg, fast tillsammans med Emma :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0