Boktips


Tänkte att jag skulle tipsa om en författare som jag upptäckte för ett tag sen. Margaret Pemberton heter hon, och hon har skrivit en rad olika böcker. För det mesta utspelar de sig i en historisk miljö. En del utspelar sig under första världskriget och en annan under andra världskriget. Oftast innehåller böckerna fängslande karaktärer som man fastnar för och som oftast har en hel del humor. Hon har skrivit en serie på tre böcker och den är nog den som jag mest har fastnat för. Första boken heter Längtans dagar, den andra Frihetens vindar och avslutande boken, som jag för övrigt snart har läst slut, heter Glädjens sommar.
Så om ni har lite tråkigt någon dag så kan ni ta och låna dem på biblioteket och se vad ni tycker! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0