En fullbokad dag


Imorse var jag väldigt trött, eftersom jag hade ganska svårt att somna igårkväll. Det gick verkligen inte att somna. Låg och vred mig fram och tillbaka, funderade, blev hungrig och sen efter en stunds funderande om jag verkligen orkade gå upp och ta något att äta så somnade jag visst. Haha, så jag slapp på så sätt ifrån det där oerhört svåra beslutet.
Idag var det som sagt bara en lektion (se föregående inlägg) och jag trodde verkligen att den skulle vara nödvändig, intressant och viktig helt enkelt att gå på. Men det de gick igenom kunde vi lika gärna läst på det infobladet som de kommer skicka på first class. Hur som helst så tog jag tåget hem kvart i tolv, och var hemma runt halv ett då jag och Jonna följde med Emma hem till hennes nya lägenhet. Det blev fika, och en hel del spelande av gamla låtar som var och varannan unge lyssnade på under 90-talet. Haha, minnen!

Efter den fikastunden så gick jag direkt till stationen igen för att ta tåget till Sölvesborg där jag skulle möta upp Matilda och Elin för fika (dock blev det en god sallad för min del). Efter en snabb genomgång av stadens utbud så drog vi hem till Matilda där det blev tvtittande och dessutom tog vi en hel del kort. Och de var långt ifrån seriösa! Hahaha, jag får ha de där fotona i mina gömmor här hemma så kanske de plockas fram vid något tillfälle om ett par år :P
Vid kvällningen kom jag hem i alla fall, och då så blev det pannkakor framför Idol. Och nu är jag väldigt trött, så det blir nog att sova snart.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0