En lugn lördag


Idag har det varit ganska dåligt väder, det har mest bara regnat så därför har större delen av dagen tillbringats inomhus. Dessutom har jag gått runt och haft ont i magen nästan hela dagen så har inte varit så sugen på att hitta på något. Det blir istället en myskväll framför en deckare, första delen av totalt två delar, ikväll. En påse Maltesers blir det till det! ^^

Imorgon ska jag ta och beställa de sista fyra böckerna till skolan hade jag tänkt. Lyckades hitta dem något billigare, egentligen bara runt 40-60kr men det är i alla fall lite billigare och det tackar man inte nej till haha. Blir nog att jag slår en signal till denise imorgon, och ser om hon har lust att hitta på något.

Men nu blir det deckare,den börjar om ett par minuter! 

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0