Fältdag


Idag var det äntligen dags för en fältdag igen, och därmed få träffa alla barnen igen. Jag har saknat dem, och alla deras kommentarer. Hur goa som helst är de!

Hur som helst, så har det inte hänt mycket mer idag förutom att jag har varit där. Eller jo, Jonna och jag drog en sväng till biblioteket inne i stan efteråt för att se om vi hittade några bra böcker till en uppgift vi ska göra.

Imorgon blir det dock skola igen, fast en kort sådan och det passar mig bra. Ska möta upp en tjej som ska köpa en bok av mig(som jag hade första terminen på högskolan men inte direkt behöver längre..) sen bär det av hemåt. Då står lek med Emma på schemat. Ska få se hennes lägenhet för första gången.
Nu blir det lite tvtittande, och därefter ska jag krypa ner i sängen för att sova. Är ordentligt trött så det lär jag behöva.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0