Fest


Igår blev det fest hemma hos Emma. Mycket trevligt måste jag säg:D Det blev jag, Emma (såklart haha), Sandra och hennes syster Jessica. Börjades med en hel del Singstar, och det var ju inte precis så att vi sjöng tyst utan vi tog i så det stod härliga till. Därför så blev vi lite rädda när det helt plötsligt ringde på dörren och det var en kille som stod utanför. Vi var helt säkra på att det var grannarna som kommit för att klaga, men han ville bara låna telefonen tydligen xD Sen så slutade det med att han stannade kvar, och festade med oss.
Senare framåt kvällen drog vi till Cicci, och där stannade vi ett tag innan vi gick till en pub inne i stan där vi stannade resten av kvällen. Blev en hel del sång och även dans^^

Idag blir det en lugn hemma dag. Ska se om jag kan göra klart lite skolarbete och få lite ordning på allt så man har lite bättre koll på när allt ska lämnas in osv.

Kram!

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Haha, då ser jag det som att jag lyckats! :D

2009-09-20 @ 18:29:57
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0