hum


Idag har det varit en allmänt seg skoldag, om jag ska vara helt ärlig. Började med en föreläsning från kl nio till halv elva och såklart så pratar människan så mycket att hon inte hinner med hälften av vad hon skulle ha gått igenom. Och jag höll på att missa "mötet" med en som skulle köpa lite böcker av mig. Som tur var gjorde jag inte det. Skönt var det att bli av med böckerna, och lite pengar tackar man ju aldrig nej till.
Efter föreläsningen så blev det lite basgruppsarbete, dvs diskussion kring en uppgift som vi fick. Därefter mat (jag hade lyckats få med mig kycklingen imorse, mums!). Sen hade jag lite funderingar på att dra hem och strunta i det sista seminariumet för dagen, men det blev så att jag stannade i alla fall. Känner att det är lika bra att försöka ta tillvara på lektionerna så mycket som möjligt. Alltid kan man lära sig något som kommer till nytta längre fram.
Vår lärare var lite snäll mot oss och vi fick sluta redan halv två, en timme tidigare!

Så var det helg igen. Ska försöka ta och vila upp mig och bara vara. Har känt mig lite ur balans på sistone. Lite allmänt deppig. Förhoppningsvis känns det bättre nästa vecka.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0