Snart dags för Idol!


Idag har det inte hänt alltför mycket. Lektion i didaktik på morgonen, sen var det även en lektion i Lekpedagogik därefter. Men den kände jag att jag inte hade alltför stor lust att gå på. Kände att jag nog skulle göra mer nytta här hemma eftersom det är en del uppgifter/arbeten som behöver påbörjas för att det inte ska bli att man (som så många gånger förr) sitter med en stor del av jobbet kvar dagen innan det ska lämnas in. Haha, det brukar tyvärr bli så, i alla fall för mig!

Nu så väntar jag bara på att Idol ska börja om..ungefär fem minuter. Imorgon blir det en kort dag med endast en lektion, dvs uppstart och lite info kring vad vi ska göra här hemma under internationaliseringsveckan då en del ska åka iväg utomlands för att se hur de har det på förskolorna där. Sen på eftermiddagen så ska jag möta upp Matilda, och möjligtvis Elin också för fika, fotograferande, skratt och allmänt prat! :D


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0