Something new..

Tänkte dra en liten snabb update om vad som hände i helgen och idag.
Fredagskvällen spenderades hemma hos Christoffer tillsammans med en del folk från AU1 (första terminen på utbildningen). Blev en hel del prat, och skratt, men tyvärr var jag ganska trött och seg. Vid elvatiden så var jag så trött att det var ett under att jag inte somnade i hans soffa så då kände jag mig tvungen att åka hem. Åh, vad skönt det var att krypa ner i sängen när man kom hem!
Lördagen börjades med en sovmorgon och sen på eftermiddagen så mötte jag upp Denise. Blev en promenad med hund och kamera ut på flygfältet, och en hel del prat.
Och slutligen söndagen.. Då var det ganska lugnt faktiskt. Lite städning och Idoltittande blev det^^


Idag började dagen med en välbehövlig sovmorgon. En timme, alltså sov jag till klockan sju. Wohooo:P Hur som helst så skulle dagen ha börjat med en föreläsning, och därefter en del basgruppsarbete. Men föreläsningen blev det inget av, eftersom föreläsaren inte kom. Lite trist med tanke på att man hade åkt dit för att gå på den. Tur att det åtminstone var basgruppsarbete efteråt så att resan dit inte var totalt bortkastad. Efter att jag kom hem igen (tidigare än väntat) så blev det en sväng inom stan för att få en del fixat. Klockan blev inlämnad eftersom den hade stannat och jag behövde bara vänta i drygt fem minuter så var det klart. Dessutom fick ett par nya, varma och mysiga vantar från Accent följa med mig hem. De lär nog bli använda en del i vinter! Jag letade efter ett par nya leggins också, eftersom mina alltid lyckas gå sönder, men de hade inte min storlek inne.  

Och efter den rundan på stan så har det mest blivit plugg sen jag kom hem. Har en del litteratur som ska läsas till imorgon, så det är lika bra att jag fortsätter med det så att jag kommer i säng i någorlunda vettig tid.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0