Bort, bort, bort!!


Jag sitter här hemma och är snart gråhårig. Anledningen stavas moment fyra. Den skriftliga delen är ju helt knasig. Hur har de tänkt, de där lärarna? Jag har börjat på den nu, och skrivit drygt en sida. Har tänkt mig att imorgon så ska jag vara klar med första delen av arbetet. Sen är det andra delen som jag ska ta itu med och den verkar vara jobbigast, som det känns nu i alla fall. Och under tiden medan jag skriver detta ska jag försöka planera inför den muntliga delen.. Och givetvis verkar ALLT annat hända nu. Imorgon fyller mamma år, på söndag kommer släkten osv. Inte konstigt att jag försov mig idag. Jag hade ställt klockan på nio, och planerat upp dagen. Men givetvis försover jag mig, till klockan tolv !! Men jag behövde nog det. Känner mig ganska stressad.

Nu ska jag ner och äta, och sen fortsätta med arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0