Haha!


Jag upptäckte precis att min kära kusin hade lagt upp en massa kort, både gamla och nya, på facebook. Ungen lyckas ju minsann välja de bilderna där jag ser helmysko ut, med antingen röda eller lysande ögon. Haha, alienvarning! Vad säger du matilda, jag har en hel del kort på dig liggandes här hemma bland mina gömmor som jag har blivit tillsagd att aldrig visa *höhöhö* :P

Förutom den där lilla upptäckten så har det varit en hyfsat lugn dag. Hade ett seminarium idag som var ganska intressant. Och dessutom blev bilfärden både till och från Kristianstad intressant och händelserik.
Nu ska jag snart ta och äta lite. Vi har blåbärspaj kvar från igår så jag ska ta lite innan det tar slut. Det är tyvärr inte bara jag som älskar blåbärspaj.. Imorgon ska jag vikariera på min gamla praktikplats. Ska bli underbart att träffa alla härliga barn igen!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0