Lördag


Idag sov jag till elva, åt frukost och tog sen en lång dusch. Hur skönt som helst att börja dagen så:) Var ute och körde en ganska lång runda med pappa för en stund sedan. När vi var på väg hem så kom det en bil mot mig som blinkade och saktade in och jag började undra om det var något fel på personens bil eller om de ville något. När tjejen körde förbi mig så vinkade hon och såg helt förtvivlad ut. Och sen såg både pappa och jag vad som låg vid sidan av vägen.. En liten söt svart-vit katt som hade blivit överkörd (antagligen av tjejen i bilen) men fortfarande levde eftersom den låg och ryckte med ena tassen. Eftersom vi såg att det var ett par andra som stannade och skulle hjälpa henne så stannade inte vi. Men usch vad hemskt. Jag hade blivit helt förstörd om jag hade råkat köra på ett djur!

Nu ska jag plocka undan lite här och sen blir det middag. Senare ikväll blir det Millenium. Haha, jag är så nyfiken på vad som kommer att hända! Imorgon ska jag och syster cykla till farmor och farfar. Det är väldigt fin väg att cykla dit, ut på landet är det. På kvällen blir det troligen en filmkväll med Denise.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0