Muntlig examination


Idag hade vi muntlig examination, från halv nio till tio. Den gick inte riktigt som jag ville eller trodde, mycket pga att vi hade fått veta att det endast skulle vara 7-8 studenter i varje grupp. Det blev 14 stycken. En viss skillnad! Kan vara en stor nackdel att vara så pass många då det är viktigt att alla kommer till tals i en diskussion. Men jag tycker ändå att det gick hyfsat, blev en del intressanta diskussioner. Men om vi ska ha en liknande examination hoppas jag verkligen att det inte blir likadant.

Nu ska jag äta kvällsmat, därefter blir det ett avsnitt av Vampire diaries. Jag har verkligen fastnat för den serien! Imorgon ska jag vikariera igen, på samma förskola som igår. 8-16 blir det :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0