Överkörd

Ungefär så känner mig just nu. Efter att ha jobbat (hoppade in som vikarie) på en förskola hela dagen, rättare sagt från 8.30-17.00, så är jag helt slut. Barn är underbara men att hålla deras tempo en hel dag kan ta slut på krafterna haha. Dessutom var det en avdelning som jag inte har varit på innan så jag fick ställa mig i hallen på morgonen och försöka plugga in namnen på barnen någorlunda. Men trots att det var en lång dag så ser jag redan fram emot att gå dit imorgon också. Ska vikariera både imorgon och på fredag.

Nu längtar jag efter sängen men jag får nog vänta lite till innan jag lägger mig. Har varit duktig och reserverat ett par böcker om genus nu som jag och Jenny B skulle kunna använda i vår b-uppsats. Och delprov 2 skriker mig i örat om att bli färdigskriven. Ska skriva lite på den ikväll. Väntar på att Denise ska ringa också, det känns som om det händer massa hela tiden och därför blir alltid våra telefonsamtal ganska långa haha. Men ikväll får det inte bli lika långt, behöver lägga mig någorlunda i tid:P

Puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0