Syskonkväll


Igårkväll blev det en filmkväll tillsammans med min syster. Riktigt mysigt blev det. Vi hyrde två filmer, Bröllopsfotografen och X-men Origins: Wolverine. Vi kunde inte enas om en film så vi tog båda två istället:P Båda filmerna var helt okej, och vi satt och mumsade på popcorn med ostsmak (som är riktigt goda!) och godis.

Och på tal om något helt annat så önskar jag att jag hade mer pengar. Jag hittar kläder, och andra saker också för den delen, som jag vill ha men ibland så räcker inte pengarna till. Sommarkläderna, särskilt de från H&M, är så fina i år!

Nog om det, nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma. Blir nog lite fika snart också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0