Today


Det har inte hänt så mycket här på bloggen på sistone, av den enkla anledningen att jag har varit sjuk. Blää. Men nu är jag frisk och jag hoppas det dröjer ett tag innan jag blir sjuk igen. Dock är konditionen hemsk haha. Flåsar som en 90årig tant varenda gång jag ska göra något ansträngande. Som igår då Denise och jag gick en långpromenad i det fina vädret, och dessutom fotograferade en del. Resultatet blev en stor blåsa under foten. Suck. Så nu haltar jag fram.

Imorgon blir det skola, och på onsdag, torsdag och fredag så ska jag hoppa in som vikarie på en förskola. Wohoo! Ser fram emot det, fast jag är lite nervös eftersom det är en avdelning som jag inte varit på innan. Dock har jag varit på själva förskolan innan så det kommer nog gå bra.

Ska se om jag kan ta tag i den där boken om ungdomskultur nu. Känns ju lagom spännande och kanske inte jätte relevant för min del men jag ska se var det är för bok och se om jag hittar något intressant från den till delprov 2.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0