Vårkänslor


Idag inledde jag dagen med en körlektion, därefter en sväng till förskolan för att fråga efter vikarielapp, och sen köpte jag en tidning och satt mig på stationen för att vänta på 10.30-tåget. På torget i kristianstad mötte jag upp resten av den nya basgruppen, och vi gick och satt oss på utserveringen på ett fik. Jag hade, som vanligt, ganska svårt för att bestämma mig. Det är ju så svårt när det finns så mycket gott! Men till sist blev det en bit jordgubbstårta som var helt underbart god så efter en stund så gick jag in och köpte en bit till. Haha. Men det var riktigt härligt att sitta där och prata om allt mellan himmel och jord. Vi gick igenom allt från Twilightböckerna (och filmerna) till att prata om det mångkulturella samhället (som egentligen var anledningen till att vi satt där..). Måste säg att det var kul att byta grupp och lära känna lite nya människor och höra nya åsikter och tankar! :)

Hela jag sprudlar av vårkänslor nu, hoppas det här håller i sig. Har känt mig lite nere på sistone men jag hoppas att det har vänt nu. Ibland ställer jag för höga krav på mig själv..

Nu ska jag parkera mig framför tvn hade jag tänkt mig.
Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0