Wind of change


Här hemma spelas det lite gamla godingar, just nu är det Wind of change. Den har jag sjungt ett antal gånger på Singstar. Vilken mäktig känsla det måste ha varit att stå där och sjunga, eller stå i publiken! Ibland kan jag önska att jag var född lite tidigare, så att jag var i tonåren under 80-talet. Då hade man kunnat gå på alla konserter. Som en Europe konsert, när de var som allra störst. Eller Michael Jackson för den delen.

Hursomhelst, nu ska jag fortsätta att skriva lite på delprov 4, och vänta på att duschen ska bli ledig. Jag har inte alltför mycket kvar på arbetet nu, vilket känns väldigt skönt! Fast jag är rädd för att jag kommer överskrida det teckenantal som man får ha som mest. Ska se om jag kan korta ner på något ställe.

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0