Återföreningsfest!


Hej hopp!
Idag är jag gladare än förra gången jag skrev här, haha såna här tekniska saker kan minsann göra en galen ibland! 

Hur ofta träffar ni egentligen de som gick i er klass under låg och mellanstadiet? Vet ni vart livet har fört dem?
Jag kan helt ärligt säga att jag inte hade en aning om vad de flesta i min gamla klass gör nuförtiden. Därför var det riktigt roligt att få en inbjudan till en återförening/klassfest från en gammal klasskamrat på facebook (den där sidan är banne mig bäst när man ska ta kontakt med gamla vänner/bekanta). Först var det en hel del prat om var vi skulle vara, till sist slutade det med att en tjej som heter Sara sa att vi kunde vara hemma hos henne.
Igårkväll var då dagen inne (haha, det börjar minsann låta som en dålig b-film..) för klassfesten. Det bästa var att de flesta faktiskt kom, det var bara ett par stycken som saknades pga sjukdom och annat. En del av dem har man ju inte pratat eller sett på väldigt länge så det var roligt och lite nervöst att träffa alla igen! Men det blev en riktigt trevlig och framförallt rolig kväll med prat, skratt, gamla minnen och uppdateringar om vad vi hittar på nu. En del hade hamnat i Norge, Norrköping, Linköping, Malmö osv så det är ju inte så konstigt att vi inte har sett varandra på ett tag. Vi plockade även fram kameran och tog lite gruppfoton! :)

Hoppas på att det här görs om, innan hemgång var det prat om en sommarfest. Får se hur det blir med det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0