Datorn från helvetet!

Tänkte bara upplysa er om att jag har en skitdator, och den gör aldrig som jag vill. Nu har den stängt ner internet två gånger då jag suttit och skrivit på ett blogginlägg. Och varje gång har det inträffat då jag skulle ladda upp ett par bilder. Men okej, då får det väl vara en tråkig blogg utan fina snöbilder från kvällens vinterpromenad. Det blir väl att försöka få hit ett datorsnille som kan fixa datorn. Eller så köper jag en massa lotter, vinner (förhoppningsvis) en miljon och så slänger jag ut datorn i kylan, kör över den med bilen och sen köper jag en ny lyxdator med alla finesser som man kan tänka sig. HAAAA! Vad säger du om det då, skitdator?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0