Examinationer


Idag har jag minsann varit duktig när det gäller att plugga. Skrev färdigt det sista och skickade in arbetet Genus i politiska dokument. Sen har jag även suttit och skrivit på ett annat arbete som ska in imorgon. Jag har en del kvar men jag tänkte ta och skriva klart det imorgon. Jag har skrivit hälften nu och det andra har jag någorlunda i huvudet. Har avsatt fyra timmar till det imorgon så jag hoppas att jag hinner. Eller rättare sagt, det måste jag göra. Varför är man alltid ute i sista minuten? Dock är det inte så konstigt med det här arbetet, det har verkligen stått helt still. Har kört fast hela tiden. Men nu börjar det gå mot sitt slut i alla fall.

Imorgon har vi ännu en examination. Varje basgrupp ska hålla i en föreläsning och vi har fått ett varsitt område/rubrik som vi ska prata om. Den är examinationen är jag inte alls så pigg på, mycket på grund av att den känns väldigt onödig.

Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon. Jag måste ju orka med kvällen också, för då blir det 21årsfest för en vän.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0