GOD JUL!

God jul allihopa!

Hoppas ni har haft en fin julafton! :) Själv har jag haft det ganska mysigt, även fast det har blivit en annorlunda jul jämfört med andra år av olika anledningar. Fick en hel del fina saker (även fast det inte är det viktigaste med julen), kan lägga upp ett inlägg om det någon dag.

Tänkte att jag snart skulle krypa ner i sängen, är ganska trött. Men först tänkte jag göra en liten återkoppling till ett inlägg som jag la upp här för ett tag sen. Det var ett boktips, rättare sagt Frost (och efterföljande böcker i serien) av Maggie Stiefvater. Jag läste precis på en blogg att det ska göras en film baserad på boken. Den är beräknad att ha premiär 2012. Ett tag till men den som väntar på något gott... För er som har läst boken är det kanske en rolig sak att veta! Även Melissa Marrs bok Mer än ögat ser (som jag själv inte har läst än) ska filmatiseras.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0