Gott nytt år!


Idag är det nyårsafton, så snabbt tiden har gått! Känns konstigt att det redan är ett nytt år på ingång, det var ju inte längesen 2010 började? Ibland vet jag inte riktigt vart tiden tar vägen.

Den här nyårsaftonen tillbringar jag tillsammans med min familj. Inte på någon stor nyårsfest eller tillsammans med vänner ute i vimlet. Visst, det är hur roligt som helst men just i år så känner jag bara för en mysig hemmakväll såsom det var när man var liten. Att vänta in det nya året med de allra närmaste, det känns viktigt efter allt som har hänt. Jag hoppas verkligen att det nya året innebär nya äventyr, glädje och skratt för det behövs! Det lär givetvis även bli ett år av saknad, det blir ju så många dagar och högtider där en person kommer saknas och tomrummet märks extra tydligt. Men jag ser även fram emot det nya året. Jag hoppas att det blir bra! :)

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0