Helgen

Det har varit så skönt med en helg då man bara kan ta det lugnt. Det enda dagen som egentligen har innehållt något är i fredags då det var 21 årsfest hemma hos en vän. Det blev en kväll full av blandade känslor, det är otroligt egentligen hur en del kan bete sig!

Lördagen och idag har varit väldigt lugna, vilket jag har behövt. Jag var lite rädd att jag höll på att åka på en dunderförkylning, jag nös säkert 25ggr innan jag skulle gå och lägga mig igårkväll. Men idag när jag vaknade så var det borta. Stort tack för det, hoppas bara att det inte kommer tillbaka! Nästa helg vill jag inte vara förkyld. Då är det lite mer som är planerat. På lördagen ska jag och min syster åka iväg och julhandla (det är verkligen dags för det nu, har inte köpt en enda julklapp..). Sen är det lite planer på att åka iväg till min kusinvitamin och besöka hennes skola ett par dagar! Vi får se hur det blir, är nog lika bra att kolla upp hur bussarna går.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0